mandag 28. september 2009


HISTORIEN OM HUSET forts...



Dette er trappeoppgangen i huset. Gult og brunt var gjennomgående farger og var også fargene i gangen. Taket er senket med spotter i som de andre rommene i denne etg. I gulvene mellom etg er det blåst inn isolasjon. Det var både for å få mer lydisolasjon pga den tidligere leiligheten som lå i første, men også for å få huset varmere.



Etter siste oppussing er hvitt blitt den gjennomgående fargen i huset.



Ja de hadde malt noe hvitt da. Trappene var ganske slitte, men med ny maling ble de helt fin igjen.



Den flotte settekassen er en gammel bokstavskuff fra et trykkeri. Jeg fikk den en gang av søsteren min i julepresang og jeg er veldig glad i den. Øverst har jeg plassert mine barns barnesko som jeg også synes er et koselig minne.

Trude.

4 kommentarer:

  1. Ja det var litt av en forvandling ! Nesten ikke til å tro at dette er fra samme huset :-)

    Spennende å lese om forvandlingen huset ditt har gått gjennom, utrolig flotte bilder !

    Ønsker deg en deilig uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Wow for en jobb, og så utrolig lekkert det har blitt! Elsker sette kassen din.

    SvarSlett
  3. Skulle tro det var to forskjellige hus, kjempefint. Fant bloggen din via en annen. Her kommer jeg på besøk igjen, har lagt deg i listen min.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin