søndag 6. september 2009

                                                                                                                                                                                                                     BILLIG OG GOD LUKSUS 

Jeg fikk en gang en nydelig toalettmappe av en venninne i bursdagspresang. Hun hadde sydd den selv og puttet diverse kosmetikk produkter i den. Noe av det hun hadde puttet i den var to pakker med ansiktsmaske.
En dag la jeg meg i badekaret. Jeg renset huden først og smurte den ene masken utover ansiktet mitt. Og der lå jeg lenge og vel og skvulpet. Da jeg så stod opp og vasket av meg masken følte jeg meg som et nytt menneske. Huden hadde fått en fin frisk rødhet og føltes myk og fin. Siden har jeg brukt de to maskene mang en gang og jeg kan anbefale de på det sterkeste.
Liker du å føle deg vel, men har ikke tid, råd, lyst  til å betale mye for det eller til å bruke mye tid på det, da er dette et supert produkt som koster lite, lett å ta med på reiser og er lett å få tak i. Kr 19 for en pakke med to behandlinger på H&M.
Skal du virkelig ha en meg selv dag kan jeg anbefale at du renser huden først, påfør så peelingmasken og la den virke i noen minutter. Dra så av masken( ja den skal dras av. Det er ikke vondt altså) og vask huden med lunkent vann. Så legger du på honningmasken og lar den virke noen minutter. Påfør så huden dagkrem eller nattkrem alt ettersom når på dagen du gjør dette. Det gir en herlig følelse av renhet og velvære.

Lykke til hilsen en tidligere utdannet hudpleier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin