mandag 21. september 2009


DUKER I PASTELL



Noen ganger begynner jeg på ting for så å la det ligge i...ja kanskje år. I en ryddings i "lageret" mitt i sommer dukket det opp en haug med lapper som var ment for et eller annet prosjekt for lenge siden.


De var i sommerlige farger og jeg ble inspirert til å få de satt sammen til noe de passet til. Jeg måtte ha tre presanger til noen gebursdager så valget ble tre duker. Det var litt for lite lapper til alle dukene så det måtte lages noen nye lapper også.



 Her er to av de. Den tredje ble gitt bort i gave før bildet ble tatt og disse to ble gitt bort etterpå.


Trude

2 kommentarer:

  1. Hei,

    Nydelige duker. Du er flink. Jeg likte den som ligger midt på bordet spesiellt godt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei kjære du :-)

    så koselig at du vil følge, og jeg har lagt meg til som følger hos deg også. For noen fantastisk flotte duker du lager !
    Tar du opp bestilling ;-) ?
    Tror disse hadde fått bein å gå på om du la de ut for salg.

    Ønsker deg en fin-fin fredag :-)
    Klem Nostalgia

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin