søndag 9. august 2009

MALE MALE MALE



Ja så ble endelig grunnmuren malt ferdig. Jeg begynte på den for to år siden og hele fronten av huset var ferdig, men så ble det en veldig lang pause. Det er forferdelig tungt å male denne muren. Man kan ikke bare rulle opp og ned med rullen og så er det maling på det området. Nei, her måtte jeg bruke flere forkjellige pensler og dytte malingen på plass pga den ruglete overflaten. Først et lag med en slags primer og så et lag med maling.




Huff jeg var helt utslitt i armene etterpå, men hva gjør nå det når resultatet blir så bra. Ja jeg er bare superfornøyd jeg.


Og da jeg kom inn helt utslitt stod det den deiligste gourmetmiddagen og ventet på meg. Det var dekket med sølvtøy og det fineste porselen på en nydelig silkeduk og en stor lysestake med fem brennende lys lyste opp rommet.
Kremt, eh nei, det var vist bare i drømmeland at det skjedde. Så det ble det enkleste av det enkle til middag. Hotdogs. Ja sånn blir det når "lille snøball" er hos pappaen og mor er utslitt, hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin