torsdag 6. august 2009

EPLET FALLER IKKE LANGT FRA STAMMEN.



I hvertfall ikke dette for her er det bare en halvmeter ned til bakken. Det er et lite tre med en noe skeiv stamme og bare noen få greiner, men like fullt er det et epletre som betyr noe for meg. Dette treet har jeg selv podet og på en måte er det meg som har laget det. Så, når det nå har fått hele fire epler på så er jeg faktisk ganske stolt jeg. Derfor måtte jeg selvfølgelig dele det med andre og legge det ut her på bloggen min.



Se de flotte eplene. De skal få henge en stund til og få litt mer rødfarge på undersiden også så får vi bare håpe at de ikke er så altfor sure eller at det kommer noen kryp og tar de før meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin