tirsdag 24. april 2012

PUSTER LETTET UT

Etter fire år med studier og en passe lang jobbsøkerperiode har jeg nå nådd målet. Jeg har fått drømmejobben.


I mange år har jeg lekt med tanken om å få en jobb som er akkurat som denne og etter lang utdannelse har jeg nå klart det.


I helgen har jeg feiret med venninner som var så glad på mine vegne for den gode nyheten.


Jeg har fått masse lykkeønskninger og flere blomsterbuketter. Jeg er overveldet over at så mange ønsker meg vel.



Jeg skal ha to eksamener i vår så nå blir det nilesing før jeg begynner i den nye jobben om en uke. Ellers nyter jeg tilværelsen akkurat som pusemoren som ligger strak ut i solen og varmer seg.

Ønsker dere solskinn alle sammen.

Klem fra Trude :)

11 kommentarer:

  1. ÅÅ så glad jeg ble på dine vegne. kan tenke meg du er lettet nå.
    Gratulerer så masse:)

    Lykke til med eksamene og kos deg i den koselige stuen din. Du og pusen..

    Vakkert du har det.

    Ha en fin dag, håper dere har sol der dere bor.

    klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  2. Så gøy! Gratulerer med ny jobb!
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny jobb og fullførte studier!!
    Du har all grunn til å være stolt av deg selv:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Å så gøy,,,,,gratulerer så mye.
    da er det tydelig at du har lykkes med dine mål....lykke til med eksamen og med ny jobb.
    Anne

    SvarSlett
  5. Tillykke med drømmejobbet, hvor dejligt for dig at komme i mål!

    Klem Helle

    SvarSlett
  6. Da føyjer jeg meg inn i rekken av glade gratulanter - SÅ MORO!!!
    Nyt det!! Også må du ha lykke til med lesingen og dine gjenstående eksamener!!
    Fine vårdager til deg Trude!
    Klem fra Loki

    SvarSlett
  7. Hei...
    Så koselig her hos deg,her skal jeg komme på besøk igjen;)
    Gratulerer så mye med jobben,så gøy!

    Ha en fin helg (snart)

    Beste hilsen camilla

    SvarSlett
  8. Hei på deg Trude ;)
    Gratulerer så masse med drømmejobben, så spennende!!
    Ønsker deg en riktig fin torsdag, og en herlig helg. Vi er lovet sol og varme, og kan kanskje få en liten forsmak på sommeren ;))
    Klem, Monica

    SvarSlett
  9. Hei, WOW Gratulerer med drømmejobben - hvilken utdannelse har du tatt? Takk for koselig hilsen. Fin torsdag! klem Siv

    SvarSlett
  10. Så artig å høre - gratulerer så mye med drømmejobben :-) Så godt å kan få brukt utdannelsen sin med en gang :-D

    Jeg har søkt skole fra høsten av jeg også - men det blir videreutdanning på meg da.

    Lykke til - klem Siv

    SvarSlett
    Svar
    1. Grattis med ny jobb Trude...så spennende, og masse lykke til med siste lesinga;o)
      Klem fra meg

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin