tirsdag 18. august 2009

FASHION




I denne katalogen med klær fra STAFF-WOMAN har jeg funnet utrolig mye fint. Ble faktisk helt forrelsket fra det øyeblikket jeg la blikket på den. Akkurat sånne klær vil jeg ha. Ikke uoverkommelige priser heller, selv for en student som meg.
De har mange utsalgssteder her i Norge og har du lyst til å se mer og finne din nærmeste forhandler finner du det på nettadressen som ligger neders.
Legger til at jeg ikke får noe form for utbytte av å legge ut denne "reklamen". Det var egen lyst til å dele mitt nye funn innen fashion som fikk meg til å legge den til skue for de som droppet innom bloggen min.
Løp og kjøp.....
http://www.staff-woman.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin