søndag 9. desember 2012


SAVNER DERE
 
Ja jeg savner dere og bloggingen veldig mye. I dag skal jeg rundt på besøk til dere og det gleder jeg meg veldig til. Det har vært lang tørketid her på Bluggi Buggi Blogg med noen sporadiske innlegg med veldig lange itnervaller i mellom. Jeg håper stadig at jeg skal finne tid til blogging og kommer ikke til å legge ned bloggen min.
 
Det har skjedd litt siden siste innlegg. Blandt annet har vi kjøpt oss hund.
 
Stella 10 uker og 6 kg   
 Dette er Stella, vårt nye familiemedlem. Hun er en Berner Sennen og på bildet er hun ca 10 uker og veier ca 6kg. For de som ikke kjenner rasen så er dette en hunderase som blir veldig stor og det går veldig raskt.
 
 Stelle ca 12 uker 
Berner Sennen rasen kan bli opp til ca 60 kg og 70 cm høy. Vi har valgt en tispe og de blir noe mindre. 
Hun er en aktiv krabat, men vi har merket at hun er blitt roligere og veldig lærenem nå når hun er blitt større.
 
  Stella 4 mnd og 16 kg
Ja hun vokser veldig raskt. Her er vi ute på tur i fjellet. 
Mange tenker nok sitt ang det å skaffe seg hund, spesielt med en så stor rase, men vi angrer ikke. 
Jeg har vokst opp med hund og drømte alltid om at vi skulle få oss en "bamse" hund, men det ville ikke mine foreldre. Nå når vi bestemte oss for å kjøpe oss hund og jeg var den som skulle betale, vel, da var ikke valget vanskelig.  
 
   Selv om hun kommer til å ta stor plass har vi mer enn plass nok til oss og de to kattene våre. Vi storkoser oss med vår herlige Stella. Hun er en stor glede i hverdagen.
 
Nå skal jeg rundt i bloggverden og besøke alle de jeg rekker å besøke i dag.
 
God førjulstid til dere,
Julestjerneklem
fra Trude :)   

14 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Kjempeherlige hunder dette;) Jeg har hatt en Golden, og må innrømme jeg er litt hundesyk..og innlegget ditt gjorde det ikke bedre:)
    Nyt adventstida, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nydelig hundevenn. Så søt hun er! ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nytt familiemedlem!! Det var virkelig en herlig bamse dere har fått, kjempefin! Ja, det er mange som mener mye om det å anskaffe seg hund... Vi har hatt vår hund i 9 måneder nå, og vi storkoser oss:) Blei veldig lei med en gang da vi fikk høre fra flere kanter så mye styr det kom til å bli, så vanskelig det kom til å bli med ferier, alle hundehårene som kom til å legge seg alle steder og alle tingene som kom til å bli bitt i stykker. Tror ikke jeg har angret en dag på familieforøkelsen, det er jo så masse kos og glede med å ha en firbeint i hus. Nyt den deilige førjulstiden og kos deg masse med fine Stella:)
    Klem

    SvarSlett
  4. En helt herlig hund du har fått deg! Ser at den har vokst fort, ja!
    Syntes ikke det er så lenge siden du skulle hente den. Tiden går jammen fort!
    Ønsker deg også en fin adventstid!
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Og vi har savnet deg:-)!!!!
    Gratulerer så mye med den herlige Berner jenten:-)! Så søt:-)!! Berneren vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt, siden vi selv har hatt denne herlige rasen.. Og savnet etter Odin er fremdeles stort!! Jeg er i overkant interessert i rasen;-)!! Hvor kommer søte Stella fra??

    Ha en deilig 2.søndag i advent!!
    Klemmer!! ...og gi en ekstra god kos til Stella!!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med nytt familiemedlem,
    de er såå skjønne. Har lyst på en
    Berner Sennen vi også,har snakket
    om det lenge.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Hei, WOW gratulerer:-) Hund er god energi på alle mulige måter. Jeg står på venteliste til en Dansk Svensk gårdshund og gleder meg til 2013. Vi har også katt og tror det går bra. Takk for koselig hilsen. klem Siv

    SvarSlett
  8. ÅÅåwww smelt så søt.
    Gratulerer så masse. Dette blir nok en koselig jul. Husk å ta på rød sløfe på vovsen då...

    Ble så glad for å se deg igjen på bloggen min.
    Ha en fin dag videre
    Klemm Margareth

    SvarSlett
  9. Velkommen til Stella:) håper vi får se henne mere her i blogglandia. Nydelig rase og hun var et flott eksemplar:)) Å ha hund er en livsstil. Herlig:)
    Ha en fortsatt god advent:)

    SvarSlett
  10. Heisann og takk for hilsen!
    så kjekt å "se" deg igjen......
    Til lykke med hunden....denne rasen er bare så fin!
    Kos deg masse og ha en fin desembermåned
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  11. Grattis med nytt familiemedlem - veldig søt :-) Veldig koselig å høre fra deg igjen :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  12. Hei og takk for koselig besøk hos meg!!!
    Blogging går vel litt i rykk og napp med oss alle - plutselig er du tilbake :)

    Såååå utrolig søt hun du har fått deg, med denne rundt deg kan jeg jo forstå at det blir lite tid til blogging :) :)

    Nyt førsjulstiden videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. Så sød hun er!!!

    Rigtig glædelig jul til jer alle!

    Klem Helle

    SvarSlett
  14. Heia.
    Ønsker deg en flott adventshelg. :)
    Klem.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin