onsdag 4. november 2009

MÅNESKINN

I går kveld måtte jeg bare ut på altanen utenfor kjøkkenet og forevige dette fantastisk nydelige måneskinnet. 




Det er under sånne forhold det nye kameraet virkelig er verdt pengene.



Nå skulle jeg tatt frem stativet, men det hadde jeg ikke tid til (det må graves frem bak mye pø på loftet, jeg gjør det plutselig en dag ;)) og jeg er fullt klar over at forbedringspotensialet mitt som fotograf absolutt er til stede, noe som synes ang skarpheten på bildet,



men det er den andre grunnen til at kameraet er verdt hver eneste krone. Nå har jeg en hobby som jeg kan kose meg leeeeeeenge med og hvor utfordringene står i kø og enn så lenge nyter jeg måneskinnet med litt forstyrrelser ;)

TRUDE.

16 kommentarer:

  1. Nydelige bilder...og med ett stativ får du skarpe bilder.
    Ja det er moro med kamera som hobby.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Skjønner du måtte forevige dette ja:) Himmelbilder får jeg aldri nok av, alltid nye motiv å se.
    Herlig...
    Fortsatt lykke til med examen:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder - nydelig utsikt.

    Koselig blogg har du :o)

    Lykke til med eksamener!!

    Torilpia

    SvarSlett
  4. Så utruleg vakkert! Nydeleg blogg du har:)
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Flotte bilder! Hva slags nytt kamera har du??

    SvarSlett
  6. Skjønner at du måtte forte deg ut og ta bilde - det er noe magisk over fullmånen!!!
    Lykke til med eksamenslesing!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. Det var et mester-skud fra dit nye camera, tillykke med det. Fantastisk aften-billede.

    Klem Helle

    SvarSlett
  8. Nyyydelig ! Må si det er litt av en utsikt du har ! Skule gjerne ha lært meg å fotografere med et slikt kamera, men er redd min tekniske innsikt begrenser seg til mitt lille, enkle kompaktkamera...

    Ønsker deg en fin torsdag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  9. WOW..., for et fantastisk flott bilde... :O)
    Er det lov å spørre hvilken by du bor i?

    ha en strålende kveld!

    SvarSlett
  10. takk for hyggelig treff i går ;o)
    Kjekt å hilse på deg!!
    God søndag videre ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  11. Hei og takk for sist!

    Veldig hyggelig kveld i går og utrolig kjekt å bli kjent med deg og de andre bloggerne:)
    Du fortalte jo at du hadde vært på forelsing hele dagen, men jeg glemte jo å spørre hva du studerer??

    Fine stemningsfulle bilder du har klart å fange med kameraet ditt!

    SvarSlett
  12. Heisan Trude... veldig kjekt å hilse på deg igjen... kjenner deg igjen , men husket ikke den timen vi hadde,...

    Så klart vi hold ekontakten her... legegr deg også til lista..

    Nydelige bilder... hvilket kamera har du?..har begynt å spare til et nytt kamera jeg også..Elsker slike bilder...

    Ser du er mitt i eksamen og hardt arbeid... masse lykke ti9l ...
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  13. Hei på deg, og takk for sist. Virkelig nydelige bilder du har tatt! Legger deg til listen min, og ønsker det masse lykke til med eksamen.

    SvarSlett
  14. Hei Trude :-)
    Litt HarryPotte-steming med det måneskinnsbildet!
    Ønsker meg kamerastativ til jul!!!!
    Kjempekosleig å treffe deg på Lørdag!
    Ha en fin mandag!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin