tirsdag 6. oktober 2009

NY GLANS



Jeg flyttet en gang inn i et rekkehus hvor det stod en del ting igjen fra den gamle eieren. Dette sminkebordet var et av de. Min den gang samboer ville kaste allt ut og jeg måtte kjempe for å beholde dette. Staheten min kan jeg være glad for nå, hihi.



Bordet har blitt med på en del flyttelass etter det og jeg har fått mang en kommentar, bl.a hva jeg skulle med denne gamle greien. Nå er det ikke det jeg får høre lenger.



Det er nå tolv år siden jeg "kapret" bordet og i fjord fikk det endelig sin plass som er på soverommet mitt. Jeg pusset og malte det og det fikk en høyglanset (90 glans) hvit oljemaling på.



 Jeg er veldig glad i bordet og nyter det hver eneste dag. Detaljene er noe av det som gjør bordet så vakkert. 

Klem Trude.

12 kommentarer:

  1. Hei, Trude!

    Et nydelig sminkebord,og et flott innlegg.
    Eller som Norah Jones synger: Like a flower.
    Ha en fin dag.

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Vilket härligt sminkbord! Jag förstår att du la beslag på det.
    Kul att du vill följa min blogg.

    Catarina

    SvarSlett
  3. Ville han kaste det ut? veldig bra du stod på ditt:-) Nydelig sminkebord!

    SvarSlett
  4. Dit sminkebord er absolut helt fantastisk!!

    Jeg elsker disse gamle toilet/sminkeborde og har selv et i Marie Antoinette-stil. Helt vild med det.

    Kram fra Helle

    SvarSlett
  5. Sannelig bra du har stahet. Bordet var nydelig. Høyglansmaling digger jeg:) Jeg malte gangen der vi bodde før i det. Men fytti katta det måtte mange strøk til:) Den dekker jo dårligere men SÅ mye finere da:)
    Ha en super dag, her er det vinterlig kaldt i dag. Ullunder på tur må til:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig kommentar og flott at du vil følge min blogg:-). Det har dessverre vært fryktelig travelt etter at jeg begynte i ny jobb, men jeg tror det kan blir bedre tider til bloggingen som jeg synes er artig. Nydelige bilder du har tatt, jeg er liker vinklingen! Følger deg jeg også:-). Anne-Lise

    SvarSlett
  7. Så moro for meg at du stakk innom....digger det når nye bloggere dukker opp...alltid like spennende:-))
    Skjønner godt at du ville ha dette hadde nok sloss for det jeg også:-)Og det var jo nydelig!!

    Ha en fin fin dag

    SvarSlett
  8. Så vackert sminkbordet är :-). Vad roligt att du vill vara medlem på SIB, jag har lagt in din blogg nu och du får gärna länka med SIB"blomman". Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvarSlett
  9. Vakket bord! Skjønner godt du nyter det hver dag. :)

    Koselig blogg du har!
    Jeg titter innom igjen snart igjen.
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  10. Herlig, herlig, herlig!
    jammen bra du tok vare på dette, det er jo en skikkelig skatt. jeg har også et gammel sminkebord, desverre uten speilet. Det ermalt i sort(høyglans) og står i entreen. Jeg er veldig gald i det møbelet og det har fulgt meg en årrekke!

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Hei snupp!
    Jeg har dessverre kastet et toalettbord, men det var ikke så flott som ditt...da....får trøste meg med det!
    Ha en fiiiiiiiiiiiiin dag!
    Klem,M

    SvarSlett
  12. Det er helt praktfult! Jammen bra du klart å redde det!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin