torsdag 23. juli 2009


GRISEVESKE
Denne morsomme vesken så jeg i et Marie Clair blad for noen år siden og ble inspirert til å sy den med en gang. Siden bladet var på fransk og min fransk er ytterst dårlig ble vesken laget med en del egne løsninger og her er resultatet.
Vesken ble selvsagt tildelt min "lille snøball" og den ble brukt til å pakke i når hun var på overnattinger, men etter at hun ble tenåring fikk jeg grei beskjed om at den vesken var hun alfor stor til nå.
Nå prøver jeg å finne et sted til den i huset hvor den kan være et morsomt innslag i interiøret, men inntil løsningen er der ligger den henslengt inne i et skap. Stakkars grisen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin