onsdag 12. januar 2011

"PUTEKRIG ;)"

I siste innlegg viste jeg frem en pute jeg hadde sydd til min sønn. Ikke visste jeg at det nå går en utfordring rundt her inne i blogg verden om å vise puter :)
Og siden jeg er i super sy humør for tiden fortsetter jeg å vise puter her hos meg, utfordring eller ikke.

Bildene har desverre en litt dårlig kvalitet og siden puten er gitt bort i gave er det for sent å gjøre noe med det :)

Denne puten har jeg nå sydd til min mor og er ment å ligge i sofaen på hytten på fjellet.


Med litt regnsdyr og ruter fikk den et hyttepreg som passer fint der oppe.


Med litt bånd og blonder fikk den et litt mykere preg.


Og, med egen navnelapp for Bluggi Bluggi får mine egenproduserte syarbeid nå plutselig et litt "proffere" utseende. Ganske gøy og litt inspirerende :)

Benytter anledningen til å takke for alle flotte kommentarer som er lagt igjen her hos Bluggi Buggi Blogg. Jeg er kjempe glad for alle sammen :)

Ønsker dere en flotters dag

Klem
Trude :)




14 kommentarer:

  1. Skikkelig stilig pute som passer perfekt på en fjellhytte:)
    Ha en fin osndag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. kjempefloot pute ! Perfekt på fjellet og med nydelige farver :-)

    Ønsker deg en fiiin ettermiddag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. SÅ flink du er!!
    Lekre puter både til mor og sønn!!
    Også navnelappen - sveisent fint altså!!
    Ønsker deg en vidunderlig uke!
    klem Lokki

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe nydelig pute.Passer nå riktig på en fjellhytte.Ønsker deg en riktig fin Onsdag videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Oi, tenker din mor ble begeistret for den1
    Kjempefin og stilig med egen logo:)

    Klem Tove

    SvarSlett
  6. så nydelig pute.. delig din mor som fikk så fin pute.. kjempeflink er du =))***

    klemmer 0))

    SvarSlett
  7. SÅ STILIG=)!!! Ja, denne passer perfekt på en hytte, men hadde vært stilig i et "vanlig" hjem også=)! Artig med egen logo!!

    Ha en herlig uke videre!
    Klemmer!

    SvarSlett
  8. En flott pute! Passer på i hus og på hytte synes jeg.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  9. Nydelig pute du har laget, og midt i blinken til en hytte på fjellet. Du er så kreativ og flink.♥

    Ønsker deg en flott torsdag Trude, klem ann helen.

    SvarSlett
  10. Så nydelig pute, blir nok kjempefin på hytta på fjellet den ja. FLINKING!!!♥

    Ønsker deg en flott torsdag Trude, klem ann helen.

    SvarSlett
  11. Nydelige puter!! Flink du er :0) Tøft med egen merkelapp, ser jo Profft ut!! Kan jeg spørre hvor du fikk tak i sånne?? Jeg har med "home made" på, men dine var finere :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  12. Veldig stilig bag viste seg, bare for en fyr og en veldig fin og riktig bruk av logo! Excellent!

    SvarSlett
  13. Sorry for den dårlige oversettelsen - skrevet på en pute :)

    SvarSlett
  14. Veldig fine puter! Og ellers mange fine bilder i en fin blogg! Ha en superfin dag : )

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin