fredag 21. januar 2011

NÅR REGNET ØSER NED

utenfor må vi lage det koselig på innsiden. Jeg har vært på plantasjen og kjøpt meg blomster.


En hvit Hortensia som passet fint sammen med engelen i vinduet i stuen


og to rosa Illtopper, en i kjøkkenvinduet og en i gangen.


Når jeg gikk der og kikket kom jeg over denne kassen som også ble med meg hjem. Nå er den fylt med fine flasker og kokebøker og står på kjenken på kjøkkenet.
Jeg elsker tilbud og salg, men da jeg kom hjem og oppdaget at posen min inneholdt et kilo snop til kr20 var jeg ikke fullt så glad, men i det jeg begynte å spise på det var lykken fullkommen igjen ;)

Ha en fortreffelig helg alle sammen.
Tusen takk for alle kommentarene dere har lagt igjen og velkommen til dere som er nye følgere.

Klem fra
Trude :)




8 kommentarer:

  1. hei på deg.
    nydelige blomster du har fått med deg hjem, å vakre potter,
    en må absolutt kose seg i kulda.
    ønsker deg en nydelig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Vakre blomster du har handlet inn. Får skikkelig vårstemning.
    Utrolig tøff det avisutklipet du fant i isolasjonen:0).
    Ha en riktig god helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Herlig kasse og hortensia er så fint, min favorittblomst nr. 1.
    Ha ei flott helg. klem

    SvarSlett
  4. Fint å friske opp med blomster :-) Kjøpte du den kasse på Plantasjen også? Den likte jeg virkelig. Kos deg med snopen du ;-)

    Riktig god helg - klem Siv

    SvarSlett
  5. Ja - når det er grått ute får en blomstre opp hverdagen inne - og kjære deg så vakkert da!! Nydelig med Hortensia altså - tror sannelig det må være en favoritt!!
    *ler* av snophandelen og den plutselige tilfredse følelsen - ja det handler om å skape de perfekte øyeblikk - så ofte man treger de :))
    Ønsker deg en vidunderlig helg ❥❥❥
    Klem Lokki

    SvarSlett
  6. Ønsker deg en deilig helg ;)
    Måtte den bli laaaaaaaaaang .
    Klem

    SvarSlett
  7. Så flotte blomster du har kjøpt deg. Likte spesiellt godt den hvite Hortensiaen, den versjonen har jeg ikke sett før. Tror jeg må på blomsterbutikken i morgen...

    Ønsker deg og dine en flott helg, klem ann helen.

    SvarSlett
  8. Hei.Så mye fint du har kjøpt.Nydelig blomster.Et dikt til slutt.
    Selv den hardeste vinter bærer en gryende vår i sitt hjerte.
    ~ Gibran ~

    Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin