lørdag 14. mai 2011

TYPISK!

Da Blogger fikk problemer her om dagen trodde jeg først at det var noe galt med min blogg. Jeg forstod ikke før ut på dagen at dette gjaldt hele Blogger.


Så jeg pustet lettet ut da jeg så at dette gjaldt alle. Men, uansett så var alt det jeg hadde lagt inn dagen før borte. De av dere som har vært innom bloggen min før ser at jeg har forandret en del på utseende i det siste.


Det har jeg gjort en litt da og da, men har liksom ikke helt funnet ut hvordan jeg ville ha det. Nå har jeg funnet det ut så det var litt trist å se at alt var borte.


Utover kvelden var blogger tilbake igjen og vi fikk logget oss inn som vanlig. Fremdeles var innlegget fra dagen før vekk og bloggen så ut som den hadde gjort tidligere.



Etter hvert dukket siste innlegget opp igjen og jeg ble super glad :)
Men, alle komentarene forble vekk :(
Og sånn er ståa. De er og blir borte. Ikke noe kjekt å miste det som er høydepunktet med å legge ut innlegg.

 


I tillegg til alle de fine kommentarene jeg mistet var det en kommentar som betydde noe helt spesielt for meg.


Jeg hadde i forige innelgget mitt fortalt om lysene jeg laget og at jeg hadde kjøpt smykker på Nille som jeg klippet opp og brukte som dekorasjon.



For meg var det derfor STORT å få kommentar fra Nille selv :) De skrev noe sånt som at det var kjekt at jeg hadde brukt smykker fra de på en så krativ måte. 


Kanskje du synes jeg er litt rar nå, men for meg var det helt spesielt å få en slik oppmerksomhet.



Da er det jo helt typisk at Blogger fikk problemer akkurat da og at alle kommentarene inkludert den fra Nille forsvant :/



Jaja, hva skal man si. "Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet ".



Så da er det bare å sette på smilet og tenke at det er ikke verdens undergang. Ikke er jeg alene om å ha mistet kommentarer heller.
 Så nå trøster jeg meg med alle de nydelige blomstene i hagen som jeg her har vist. De gjør meg i alle fall glad :)

Ha en fortreffelig helg alle sammen
Klem fra
Trude :)






11 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Og lysene du hadde pyntet til konfirmasjonen var nydelige... Ble rett inspirert til en eventuell barnedåp til høsten ;)

    Ha en flott lørdag!

    SvarSlett
  2. hei.
    så nydelig et konfirmant innlegg,
    skjønner godt du er skuffet, skjedde med meg å ,alt ble borte, å kommentarer kom ikke igjen, ikke moro når det var over 50 på lille Oliver sitt innlegg,
    fine bilder fra deg i dag å,
    ønsker deg en nydelig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, og jeg skjønner du er skuffet. Jeg gikk glipp av det hele, og greit var vel det;)
    Nydelig konfirmant og pynting under her. Skjønner Nille kom med positiv kommentar, for direkte flott tips!!
    Kos deg i helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Hei Trude! Koselig at du har fått me deg at jeg har begynt å blogge igjen :) Kjekt å være tilbake vertfall :) Jeg ble ganske stressa selv da blogger hadde problemer og jeg ikke fann igjen det siste innlegget mitt, men det dukket bheldigvis opp igjen. Gratulerer forr. me overstått konfirmant i huset! Invitasjonene du hadde laget var kjempefine! :) Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  5. Mye rart som har skjedd med blogger disse dagene ja....Forstår veldig godt at kommentarene betyr mye for deg og at det var leit å miste, spesielt når man får spesielle hilsener, og at det er ergerlig å miste designet på bloggen.

    I bruktbloggen min hadde de lagt til innleggene mine som jeg hadde slettet dagen før.., og jeg mistet også kommentarer og en Facebook app. som jeg hadde strevd masse med.

    Ja,ja trøsten får være at vi var mange som var rammet og at det nå ser ut til å fungere igjen.

    ønsker deg en fiiin helg :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  6. Nydelige blomsterbilder hos deg. Ja, irriterende med blogger, hos meg forsvant også alle kommentarene på siste innlegg.
    Ha ei flott helg.

    SvarSlett
  7. Skjønner godt du ble lei deg da kommentaren fra Nille forsvant. jeg la også igjen en kommentar og jeg gjentar gjerne! Konfirmantdatteren din var nydelig i sin flotte bunad. Lysene med bilder imponerte meg. Du har hatt litt av en jobb ved siden av alt det andre. Kjempeide med smykket du klippet opp:-)

    Bildene over her var flotte!!

    Ha en riktig god lørdagskveld!
    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Det der var kjedelig :-/ Jeg mista heldigvis bare ett innlegg, men det la jeg inn på nytt igjen - men kommentarene var borte for godt :-( Så artig at Nille hadde kommentert til deg da :-))

    Fortsatt god helg - klem Siv

    SvarSlett
  9. Så vakkert det blomstrer hos deg!
    Likte spesiellt godt de skjønne blomstene på bilde fem, er det et tre?
    Vist var det dumt å miste innlegg og kommentarer, innelgget kom jo tilbake, men uten kommentarene...
    Jeg gjorde også noen forandringer på bloggen, men de ble borte....får fikse det etter hvert.

    Ønsker deg en flott søndag!

    SvarSlett
  10. Jeg lurte også på hva som var galt, plutselig kom jeg ikke inn på min egen blogg.
    Flotte blomsterbilder!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  11. Hei... :O)
    Utrolig flotte hagebilder... :O)
    Ja, det var mange som ble berørt da blogger hadde problemer og som mistet kommentarer. Leit at du mistet en sånn kommentar som du satte veldig pris på. Det var en hyggelig melding å få fra Nille... :O)

    Ønsker deg en strålende 17. mai!

    klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin