fredag 4. juni 2010

AND THE WINNER IS
AND THE WINNER IS
AND THE WINNER IS
AND THE WINNER IS
AND THE WINNER IS

Når jeg skrev STOR give away tenkte jeg at jeg kanskje tok litt hardt i, men lot det gå. Nå VET jeg at jeg ikke tok hardt i, for dette ble STORT.
Med 156 ++ kommentarer og 102 nye følgere som resultat av denne konkurransen er jeg bare utrolig imponert over responsen. Jeg sier bare som Sissel, GOSHA MEG ALTSÅ ;)


 TUSEN TAKK alle som har vært innom bloggen min i denne perioden.

HER ER DE HELDIGE VINNERENE:

Første premien går til:



Du kan besøke bloggen hennes på: MONICAS DRØM.

Vinner nr 2 er:


Hennes blogg kan du besøke her: THELMA LOUISE

Vinner nr 3 er:


Besøk hennes blogg her: HENRIETTES LILLE VERDEN

Vinner nr 4 er:


Her er hennes blogg: ASKELADDEN

Og her er vinner nr 5:


Hennes blogg: HAR EN DRØM

Det tok meg hele formiddagen å gå igjennom alle bloggene, lage lodd og trekke vinnerne. Jeg har vært veldig nøysom med å være 100% rettferdig og har ikke gitt noen fordeler til noen spesielle.

Jeg skulle ønske alle kunne vunnet, men det ble disse fem denne gangen.
GRATULERER
og husk å sende meg adressen dit premiene skal sendes til.

Ha det fint alle sammen

Jeg selv skal nyte en laaaang sommerferie, besøke alle som har lagt igjen kommentarer i denne perioden og om bare en uke flyr jeg av gårde til varmere strøk, men det skal jeg fortelle mer om senere :)

STOR KLEM FRA

Trude ;)

16 kommentarer:

  1. Oj, så gøy at jeg vant da, blant så mange! Takk:)
    Jeg sender deg min adresse nuh, hihi!
    Ha en strålende tur til varmere strøk, det blir nok godt!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Gratulerer til heldige vinnere!
    Og gratulerer til deg med en fanatstisk oppsluttning!! DET er moro!!
    Ønsker deg nydelige junidager!!
    Stor varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  3. Oioi, så morsomt :) Tusen takk, og gratulerer til de andre vinnerne :)
    Sender deg adressen min med glede! Hehe :)
    Kos deg så mye i varmere strøk, og god ferie!
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Endelig sommerferie, tenk det Trude. Nå kan du slappe av og nyte livet i fulle drag!

    Grattis til vinnerne!

    Fin solskinnsdag til deg
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. grattis til de kjempeheldige vinnerne!!!

    ha en flott helg Trude :o)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne! Så gøy at så mange var med!

    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer til de heldige!! Flotte gaver fikk de også;)

    Ønsker deg ei riktig god helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Kan virke som om det tok litt tid å trekke vinneren ja....Gratulerer til de heldige :-)

    Riktig god helg og ha en fin ferie :-D

    Klem fra Siv

    SvarSlett
  9. gratulerer til vinnerne,
    så spennende med utlodning.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Grattis til de heldige vinnerne :-)
    Håper det har gått greit med eksamener, nå må du virkelig kose deg og ta en velfortjent ferie !

    Ønsker deg en fiiin fredag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  11. Det ble jo kjempe mange lodd. Gjorde jo ikke no å galle det en STOR give Away da ;).
    Grattis til alle de heldige vinnerne.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  12. Gratulerer til alle vinnere:)
    Ha en fin helg.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  13. Hei på deg.
    Grattis til vinnere :)
    Og en riktig nydelig helg til deg.

    SvarSlett
  14. Gratulerer til alle vinnerene!! Kos deg i varmere strøk, jeg er mer enn litt misunnelig!! Vi har 4 grader og sludd... Brrrr....
    Men som den positive personen jeg er så gleder jeg meg til ferien, bare 3 uker igjen!!!
    Kos deg masse i helgen!!! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  15. Hei.Gratulerer så mye til vinnerne.Ha en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  16. Hurra hurra.:) så var det min tur til å vinne noe her i blogglandia.:-) takker og bukker og venter spent på premien...adr er mailet.:-) Grattis til alle vinnerne.:-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin